Thursday, December 16, 2010

師傅有命

精B隊員中,TC和Nelson仔大女大,Tommy惜貨未沽,我是正牌仔細老婆嫩。四個中年人通山跑,一年比一年谷得厲害,身體負荷不是說笑,各類毛病自然頻生。我有家庭負擔,但又放肆去谷,其實我有靠山 ─ 我的中醫「師傅」。

做了幾十年人,睇了無數不同派別、風格的醫生,我認為不管睇邊一個醫生,歸根究底講一個字︰「夾」,重點是病人同醫生夾唔夾,啱唔啱Key。操練攪到腰傷腳傷,這幾年來我訪尋中西名醫,你有介紹,我一定起碼睇一次。醫生的建議通常是︰「嘩,你咁嘅身細重咁搏,唔好跑山,不如轉游水啦。」游水一出,我便帶着笑容說Thank you,從此永別。我睇醫生係想你話俾我知要點樣做才可以繼續跑,游水唔使你講。

兩年前,KK介紹了「師傅」俾我,我就是在這時候開始膽生毛,開始搏命,把目標一年比一年提高,因為我知道萬大事有「師傅」做後盾。

「師傅」對運動創傷,特別是跑步引起的創傷,有他的見解。我一睇過就Buy到十足,這兩年我的成績有一大部分歸功於「師傅」;準確一點,歸功於我因為有師傅做後盾而建立起自信。

有時痛到飛起,睇完「師傅」,我問︰「睇怕都要休息幾日?」「師傅」故作意外︰「幾日!......休息兩日夠啦。」他從來冇提過游水,我鍾意。

做超級毅行者的代價有幾大?昨日睇「師傅」,他第一次對我說,呢次有D嘢,傷咗靱帶,要好好休息,兼要覆診。兩年來第一次咁大鑊,好彩在大賽後才爆發出來,這是過去一段時間意志戰勝身體,抑或巧合?

點都好,我聽話,好好休息。

7 comments:

  1. Hi Tony, 可唔可以 PM 師父電話地址 >> daniel@hk-cepa.com

    Regards
    Daniel

    ps : 快 dee 休好 (next target SCM FM ?)

    ReplyDelete
  2. Hi Tony,

    I also want to try~~~
    germanlam@gmail.com

    Thank you!!

    Cheers,
    German

    ReplyDelete
  3. Hi Tony, I want too >> kennyhtk@hotmail.com
    thx.
    Kenny

    ReplyDelete
  4. Hi Tony,

    Would you also send me the doctor's information?

    smchan02@hotmail.com

    Thanks!
    Michael

    ReplyDelete
  5. May I know the contact of the 師傅?
    I am also a trailwalker who is suffering from knee pain.
    Thank You!!

    kalok.kalok@gmail.com

    ReplyDelete
  6. hi Tony, would u send me the address of 師傅?
    Thank you ~ marcus.thc@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Can you tell me you c-fu too? Thanks! kcchan_icqm@yahoo.com.hk

    ReplyDelete